Prima pagină > Scenarii imposibile > Black Friday la mine in sat

Black Friday la mine in sat

De cand aproape toata lumea din sat are televizor acasa si de cand este si la Susan la crasma televizor toata lumea a luat-o razna. Sunt eu cu Ionel Castrave-t mai intr-o ureche asa, dar parca ramanem in urma de restul lumii.

La inceputul lui noiembrie au inceput sa circule zvonuri prin sat si nu se vorbea in gura mare. Doar asa pe la colt de ulita, la o poarta sau seara la fantana de langa piata se mai adunau oameni si vorbeau in soapta despre Vinerea Neagra.

Eu prima data cand am auzit credea ca iar se tine post. Ultima data cand am tinut post nu m-am simtit prea bine, am mancat doar fasole si am avut de mers la interviu pentru ca sa lucrez si eu in gater si a trebuit sa imi iau doua randuri de pantaloni. Prima pereche care era direct pe piele era stransa atat la capetele picioarelor, cat si la talie, foarte tare ca sa nu iasa fasolele in forma gazoasa si erau si din material impermeabil. I-am facut special din husa care o punem pe caruta cand ramane in ploaie. Si peste aveam blugii mei rupti in genunchi.

M-am dus eu asa la interviu si cand a venit intrebarea capcana a lui Miki (patronul gaterului) unde ma vad eu peste 5 ani? am inceput sa dau vrejul lui Jack afara. Putin, cate putin, am vazut ca e sigur si nu iese nimic din pantalonii creati de mine, insa dupa 3-4 minute de la brau in jos aratam ca omuletul Michelin. Dar deja e alta poveste, poate la o alta tigara v-o zic si pe asta.

Stiam din cartile de clasa a 4-a de ciuma neagra si nu credeam ca poate sa fie ceva de bine cu Vinerea asta Neagra.

Da un lucru stiam sigur, de Vinerea Neagra se face piata la noi in sat. Vin oameni cu caruta din locuri vecine si vand tot felul bunataturi. Asa am mancat eu prima data creier de porc cu ananas si zeama de fiere. Trebuie sa incercati cand aveti ocazia.

Vinerea cu pricina il iau pe Ionel si pe CoiRos si plecam in piata. CoiRos avea in ureche si o tinta in forma de steluta, foarte tare lucea. Si cum soarele ne batea in fata si noi coboram pe hrapa la vale spre piata, toata lumea se uita la noi. Ionel era cu cheptul afara, ii crescuse primul fir si era undeva langa sfarc, dar era atat de mandru incat nu l-am putut convinge sa isi incheie camasa.

Coboara daca poti pana in piata! Caruta dupa caruta statea la coada zici ca era creier de porc cu ananas si zeama de fiere la reducere… Cand deodata am vazut pe langa noi trecand pe Bală care de ceva vreme aproape nu vede si avea o pereche de ochelari de soare, nu dureaza mult si il vad si pe ciungu satului (si-a pierdut ambele maini in timp ce ascutea lama la gater) cu doua perechi de manusi, le tinea in gura impreuna cu batista in care isi suflase mucii mai inainte.

Asa am aflat si noi de prima Vineri Neagra. Singura zi din an in care iti cumperi tot ce nu doreai in restul anului. Eu mi-am loc o pereche de clapari pentru schiuri si un corn de vaca cu iesire USB, Ionel si-a luat un acvariu si doua pungi de jeleuri sub forma de banane, iar CoiRos a fost cel mai castigat cu un set de bile anale pe care le-a legat de un bat si acum le foloseste ca si bici.

  1. elenuca
    10 decembrie 2012 la 15:27

    ai ceva imaginatie,la ce gazeta scrii

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu